Παρασκευή, Απριλίου 15

(Παρα)λογισμός

Σε γενικές γραμμές όλα καλά. Εσύ;

Ναι. Το κάλυψα και σήμερα το ψεματάκι -άκρως επιτυχημένα- πίσω από μερικές "γενικές γραμμές".
Δεν είμαι περήφανος ούτε και χαρούμενος.
Πάσχω από έλλειψη ανθρώπινης επαφής. Ή μάλλον όχι, από έλλειψη θετικής ανθρώπινης επαφής. Έναν λόγο ή ένα άγγιγμα που θα με κάνει να νιώσω καλύτερα. Γλυκιά μου ουτοπία.
Καλησπερίζω τις ενοχές μου γι'αυτά που είμαι και δεν είμαι.
Προσπαθώ να αποφύγω την οπτική επαφή με οτιδήποτε.
Το σύστημα μπούκωσε.
Ούτε γραμμές δεν μπορώ να συνθέσω πια.
Αλλάζω, μετατρέπομαι, μα δεν φαίνεται να εξελίσσομαι.
Κάνω περίεργες σκέψεις τελευταία.
Να φανταστείς, σήμερα σκέφτηκα να αλλάξω για να ικανοποιήσω τον γαμημένο περίγυρο μου.
Μάλλον τρελάθηκα. Ή αρχίζω και τα χάνω.
Ίσως και να πληγώνομαι πολύ εύκολα τελικά.
Πάλι σε μένα το φταίξιμο; Τυπικό.

7 σχόλια:

  1. Το σύστημα μπουκώνει γιατί μπουκώνει ο περίγυρος- ο περίγυρος μπουκώνει γιατί υπάρχουν ακόμα τύποι που φοβούνται να 'ναι μόνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ίσως αυτοί οι άνθρωποι να φοβούνται να μείνουν μόνοι γιατί το σύστημα τους μπούκωσε ανεπανόρθωτα κάποτε.

      Διαγραφή
  2. Κοίτα προς τα μέσα και κλειστους όλους έξω για λίγο. Σκέψου, ξανασκέψου και βρες τον εαυτό σου. Όταν είσαι έτοιμος βγες ξανά προς τα έξω, δυνατότερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μεγαλύτερος φόβος είναι να ψάξω και να μην βρω ποτέ αυτόν τον "υποτιθέμενο" εαυτό μου. Πού είναι ο άτιμος;

      Διαγραφή
    2. Θα τον βρεις. Απλά πρέπει να σταματήσεις να χάνεσαι ανάμεσα στους υπόλοιπους

      Διαγραφή
  3. γειαααα ρε γαμανε τα κειμενα σου :) εχεις φβ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή