Τετάρτη, Ιουνίου 4

Εύκολες(;) λύσεις

 Ξυπνάω.Βλέπω το ημερολόγιο.04/06...''Πώς έγινε αυτό;'' σκέφτομαι.

 Μου φαίνεται σαν χθες που αλλάζαμε χρόνο, και τώρα έχει περάσει ήδη το μισό 2014.''Το μισό 2014..'' Ναι. Δεν θα έλεγα πως ήταν αδιάφορο. Συνέβησαν πολλά. Θετικά ή αρνητικά. Αυτό δεν μετράει τόσο. Το θέμα είναι ότι ήταν γεμάτο.

 Συνειδητοποιώ πως υπάρχει ένα blog εκεί έξω. Όχι πως νοιάζεται κανείς εκτός από μένα, αλλά το οφείλω στον εαυτό μου να γράψω σήμερα. Μετά από 1.5 μήνα.
 
 Δεν είναι ότι δεν ''έχω έμπνευση'' ή οτιδήποτε τέτοιο. Δεν μπορώ τις δικαιολογίες. Δεν γούσταρα ρε φίλε να γράψω. Τέλος οι δικαιολογίες.

 Ο προβληματισμός μου λοιπόν τον τελευταίο καιρό είναι ''οι εύκολες λύσεις''. Το συζητάω με όποιον βρεθεί μπροστά μου, συλλέγοντας αμέτρητες διαφορετικές απόψεις τελικά. Τι είναι εύκολη λύση; Πρέπει να τις διαλέγουμε; Πότε; Γιατί;

 Οι εύκολες λύσεις θα είναι ΠΑΝΤΑ εκεί.Πάντα θα παραμονεύει στην πιο σκοτεινή γωνιά του μυαλού σου. Θα σε περιμένει για όταν απλά, δεν αντέχεις άλλο. Όταν κουραστείς να προσπαθείς για κάτι που έχεις παλέψει καιρό, στην εύκολη λύση. Όταν βαρεθείς κάτι, στην εύκολη λύση. Ακόμη και όταν δεν μπορείς να πάρεις μια απόφαση, θα πας στην εύκολη λύση, να σταματήσεις να το σκέφτεσαι δηλαδή και να πεις στον εαυτό σου ''Έχω χρόνο να αποφασίσω''.

 Για πόσο όμως;Για πόσο θα έχω χρόνο; Και που ξέρω εγώ όταν λέω με τόση σιγουριά πως υπάρχει χρόνος, ότι σήμερα δεν είναι η τελευταία μου μέρα; Πώς μπορεί ο οποιοσδήποτε να το ξέρει αυτό;

 ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ.''Έχω χρόνο'' και συνεχίζω.

 Λοιπόν ναι. Όσο τρελό κι αν ακούγεται, κάτι μπορεί να μην είναι η εύκολη λύση που νομίζουμε πως είναι. Αυτό που πιστεύεις ότι είναι η εύκολη λύση, τελικά καταλήγει να είναι η δύσκολη, πιο επίπονη λύση. Μπορεί να συμβεί κάτι, το πιο μικρό κάτι, και να σου αλλάξει την κοσμοθεωρία περί εύκολων λύσεων. Θα συμβεί κάποια στιγμή. Όταν συμβεί όμως, είναι επιλογή σου αν θα το αποδεχθείς ή αν θα τρέξεις στην παλιά εύκολη λύση, για να μην πολυκουράσεις και το πολύτιμο μυαλουδάκι σου. Θα πάθεις τίποτα άμα σκεφτείς λίγο παραπάνω ε; Πρόσεχε μην πάθεις καμιά υπερκόπωση! Έτσι! ΈΤΣΙ! Τρέχα στο παρελθόν!ΤΡΕΧΑ ΣΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ!

 Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Κοιτάζω άπραγος τριγύρω. Προσπαθώντας να βρω την εύκολη λύση μου. Που είναι; ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ! ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!

 Που καταλήγω; Ίσως να μην υπάρχουν πάντα εύκολες λύσεις για όλους.

Ίσως κάποιοι δεν είμαστε γεννημένοι για τις εύκολες λύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου